Klienci oczekują dziś od marek znacznie więcej. Chcą, żeby treści były dopasowane do ich potrzeb i docierały do nich wtedy, kiedy im najbardziej pasuje. Odpowiedź? Marketing automation.
Podczas tego obszernego kursu dowiesz się:
i znacznie więcej!
7 wykładowców
22 lekcje
6 testów
188 minut nauki
1 uznany w branży certyfikat
Abby zajmuje się przede wszystkim promocją narzędzi GetResponse wśród potencjalnych klientów. Szuka wciąż nowych pomysłów na to, jak GetResponse może wspierać marketerów w dążeniu do celu.
Irek Klimczak jest ekspertem ds. Content Marketingu w GetResponse. Zajmuje się tworzeniem wartościowych i angażujących treści dla klientów. Zawsze chętnie doradza w kwestii skutecznych strategii email marketingowych.
Jamie Turner jest uznanym na świecie autorem książek i prelegentem, znanym również z programów telewizyjnych. Jamie wspierał takie marki jak The Coca-Cola Company, AT&T, CNN i wiele innych w rozwiązywaniu złożonych problemów biznesowych.
Justyna Bakker-Rakowska pracuje w GetResponse jako International Marketing Coordinator. Odpowiada za dostarczanie klientom najlepszych praktycznych rozwiązań, wskazówek i pomysłów w dziedzinie email marketingu i marketing automation.
Mateusz Ruzik to Product Manager w GetResponse. Specjalizuje się w optymalizacji działań email i online marketingowych. Wraz z zespołem ekspertów do spraw edukacji pomaga klientom zrozumieć, jak działa GetResponse i opanować te zasady do perfekcji.
Michał Leszczyński pracuje w GetResponse jako Content Marketing Manager. Jego głównym zadaniem jest tworzenie wartościowych treści edukacyjnych dla marketerów – zarówno początkujących, jak i tych, którzy po świecie online poruszają się już z zamkniętymi oczami.
Nauczysz się wpływać na wzrost fazy oczekiwania przy pomocy marketing automation.
Dowiesz się, jak planować strategię marketing automation.
Dowiesz się, jak wykorzystać marketing automation do budowania lojalności i zaangażowania.
Dowiesz się, jak wykorzystać email do odzyskania klientów, którzy porzucili koszyk w Twoim sklepie internetowym.