Czy w content marketingu chodzi wyłącznie o tworzenie treści? Jak przygotować dobrą, angażującą kampanię, która będzie towarzyszyła klientowi na każdym etapie jego zakupowej podróży? Oto kurs, podczas którego nauczysz się:
I znacznie więcej!
8 wykładowców
25 lekcji
6 testów
176 minut nauki
1 uznany w branży certyfikat
Będziesz w stanie zdefiniować i przedstawić uzasadnienie biznesowe dla działań content marketingowych.
Nauczysz się bardziej strategicznego podejścia do content marketingu i zaangażujesz do działania swój zespół.
Dowiesz się, jak marki wykorzystują webinary i dlaczego Ty też powinieneś uwzględnić je w projektach marketingowych.
Dowiesz się, jak zautomatyzować dystrybucję treści, aby efekt był jak najlepszy.
Zdasz sobie sprawę z potencjału własnych odbiorców i wartości, jakie kryją się w mądrze zbudowanym partnerstwie biznesowym.