Content Marketing

ZDOBĄDŹ CERTYFIKAT EKSPERTA W DZIEDZINIE CONTENT MARKETINGU

Dlaczego warto zapisać się na kurs?

Czy w content marketingu chodzi wyłącznie o tworzenie treści? Jak przygotować dobrą, angażującą kampanię, która będzie towarzyszyła klientowi na każdym etapie jego zakupowej podróży? Oto kurs, podczas którego nauczysz się:

  • Tworzyć program działań content marketingowych, które spodobają się odbiorcom.
  • Wykorzystywać różne kanały marketingowe, np. emaile i webinary, do zdobywania potencjalnych klientów.
  • Wzmacniać reputację i rozpoznawalność marki poprzez właściwą dystrybucję treści.
  • Doskonalić swoje kompetencje w content marketingu.

I znacznie więcej!

 

8 wykładowców

25 lekcji

6 testów

176 minut nauki

1 uznany w branży certyfikat

Poznaj wykładowców

Abby Hehemann

Abby Hehemann

Abby zajmuje się przede wszystkim promocją narzędzi GetResponse wśród potencjalnych klientów. Szuka wciąż nowych pomysłów na to, jak GetResponse może wspierać marketerów w dążeniu do celu.

Andrew Davis

Andrew Davis

Andrew Davis jest prelegentem i autorem bestsellerowych książek. Uczy liderów biznesu, jak rozwijać firmy.
Jamie Turner

Jamie Turner

Jamie Turner jest uznanym na świecie autorem książek i prelegentem, znanym również z programów telewizyjnych. Jamie wspierał takie marki jak The Coca-Cola Company, AT&T, CNN i wiele innych w rozwiązywaniu złożonych problemów biznesowych.

Karolina Kurcwald

Karolina Kurcwald

Karolina zawodowo zajmuje się słowem – jest copywriterem z wieloletnim doświadczeniem w online marketingu. Swoją wiedzę na temat języka wykorzystuje na co dzień, dbając o spójny i wyraźny głos marki GetResponse.

Krista Liebmann

Krista Liebmann

Krista kieruje działem Social Media w GetResponse. Blogerka i pisarka uzależniona od Instagrama. Kocha wszystko, co jest związane z mediami społecznościowymi i digital marketingiem.

Marcin Struzik

Marcin Struzik

Marcin pasjonuje się filmem w każdej postaci, dlatego w GetResponse zajmuje się produkcją filmowych materiałów promocyjnych.

Michael Brenner

Michael Brenner

Michael Brenner jest szefem Marketing Insider Group, współautorem bestsellera “The Content Formula” i jednym z czołowych obecnie ekspertów w dziedzinie marketingu.

Michał Leszczyński

Michał Leszczyński

Michał Leszczyński pracuje w GetResponse jako szef działu Content Marketing & Partnerships. Jego głównym zadaniem jest tworzenie wartościowych treści edukacyjnych dla marketerów – zarówno początkujących, jak i tych, którzy po świecie online poruszają się już z zamkniętymi oczami.

Co znajdziesz w środku?

Podczas kursu dowiesz się, jak wykorzystać bloga, webinary, video marketing i narzędzia social media do tworzenia skutecznej strategii content marketingowej.

  Egzamin końcowy
Dostępny za dni
dni po zapisie
FAQ