Czy email marketing wciąż jest skuteczny? I jaka jest jego wartość w porównaniu z innymi narzędziami online marketingu? Podczas tego certyfikowanego kursu nauczysz się, jak:
i znacznie więcej!
9 wykładowców
28 lekcji
6 testów
224 minuty nauki
1 uznany w branży certyfikat
Anna Ward pracuje w GetResponse na stanowisku Deliverability Director. Odpowiada za wszelkie sprawy związane z kwestią dostarczania wiadomości – śledzi i analizuje trendy, informuje o nowych koncepcjach dotyczących dostarczalności i współpracuje z dostawcami usług internetowych oraz partnerami w walce z nadużyciami.
Irek Klimczak jest ekspertem ds. Content Marketingu w GetResponse. Zajmuje się tworzeniem wartościowych i angażujących treści dla klientów. Zawsze chętnie doradza w kwestii skutecznych strategii email marketingowych.
Jamie Turner jest uznanym na świecie autorem książek i prelegentem, znanym również z programów telewizyjnych. Jamie wspierał takie marki jak The Coca-Cola Company, AT&T, CNN i wiele innych w rozwiązywaniu złożonych problemów biznesowych.
Justyna Bakker-Rakowska pracuje w GetResponse jako International Marketing Coordinator. Odpowiada za dostarczanie klientom najlepszych praktycznych rozwiązań, wskazówek i pomysłów w dziedzinie email marketingu i marketing automation.
Karolina zawodowo zajmuje się słowem – jest copywriterem z wieloletnim doświadczeniem w online marketingu. Swoją wiedzę na temat języka wykorzystuje na co dzień, dbając o spójny i wyraźny głos marki GetResponse.
Kath pełni rolę CEO w firmie Holistic Email Marketing. Jest cieszącą się międzynarodowym uznaniem prelegentką, autorką książek, trenerką i zagorzałą zwolenniczką holistycznego podejścia do email marketingu. Jest najszczęśliwsza, kiedy dzięki niej klienci osiągają znakomite wyniki.
Mateusz Ruzik to Product Manager w GetResponse. Specjalizuje się w optymalizacji działań email i online marketingowych. Wraz z zespołem ekspertów do spraw edukacji pomaga klientom zrozumieć, jak działa GetResponse i opanować te zasady do perfekcji.
Michał Leszczyński pracuje w GetResponse jako Content Marketing Manager. Jego głównym zadaniem jest tworzenie wartościowych treści edukacyjnych dla marketerów – zarówno początkujących, jak i tych, którzy po świecie online poruszają się już z zamkniętymi oczami.
Przekonasz się, ile zarobi dla Ciebie dobry newsletter.
Przekonasz się, dlaczego warto stosować spójny format wiadomości.