Czy w content marketingu chodzi wyłącznie o tworzenie treści? Jak przygotować dobrą, angażującą kampanię, która będzie towarzyszyła klientowi na każdym etapie jego zakupowej podróży? Oto kurs, podczas którego nauczysz się:
I znacznie więcej!
8 wykładowców
25 lekcji
6 testów
176 minut nauki
1 uznany w branży certyfikat
Abby zajmuje się przede wszystkim promocją narzędzi GetResponse wśród potencjalnych klientów. Szuka wciąż nowych pomysłów na to, jak GetResponse może wspierać marketerów w dążeniu do celu.
Jamie Turner jest uznanym na świecie autorem książek i prelegentem, znanym również z programów telewizyjnych. Jamie wspierał takie marki jak The Coca-Cola Company, AT&T, CNN i wiele innych w rozwiązywaniu złożonych problemów biznesowych.
Karolina zawodowo zajmuje się słowem – jest copywriterem z wieloletnim doświadczeniem w online marketingu. Swoją wiedzę na temat języka wykorzystuje na co dzień, dbając o spójny i wyraźny głos marki GetResponse.
Krista kieruje działem Social Media w GetResponse. Blogerka i pisarka uzależniona od Instagrama. Kocha wszystko, co jest związane z mediami społecznościowymi i digital marketingiem.
Marcin pasjonuje się filmem w każdej postaci, dlatego w GetResponse zajmuje się produkcją filmowych materiałów promocyjnych.
Michael Brenner jest szefem Marketing Insider Group, współautorem bestsellera “The Content Formula” i jednym z czołowych obecnie ekspertów w dziedzinie marketingu.
Michał Leszczyński pracuje w GetResponse jako Content Marketing Manager. Jego głównym zadaniem jest tworzenie wartościowych treści edukacyjnych dla marketerów – zarówno początkujących, jak i tych, którzy po świecie online poruszają się już z zamkniętymi oczami.
Będziesz w stanie zdefiniować i przedstawić uzasadnienie biznesowe dla działań content marketingowych.
Nauczysz się bardziej strategicznego podejścia do content marketingu i zaangażujesz do działania swój zespół.
Dowiesz się, jak marki wykorzystują webinary i dlaczego Ty też powinieneś uwzględnić je w projektach marketingowych.
Dowiesz się, jak zautomatyzować dystrybucję treści, aby efekt był jak najlepszy.
Zdasz sobie sprawę z potencjału własnych odbiorców i wartości, jakie kryją się w mądrze zbudowanym partnerstwie biznesowym.