V4r5ucyftpcas6fok4xg

Content Marketing

ZDOBĄDŹ CERTYFIKAT EKSPERTA W DZIEDZINIE CONTENT MARKETINGU

Dlaczego warto zapisać się na kurs?

Czy w content marketingu chodzi wyłącznie o tworzenie treści? Jak przygotować dobrą, angażującą kampanię, która będzie towarzyszyła klientowi na każdym etapie jego zakupowej podróży? Oto kurs, podczas którego nauczysz się:

  • Tworzyć program działań content marketingowych, które spodobają się odbiorcom.
  • Wykorzystywać różne kanały marketingowe, np. emaile i webinary, do zdobywania potencjalnych klientów.
  • Wzmacniać reputację i rozpoznawalność marki poprzez właściwą dystrybucję treści.
  • Doskonalić swoje kompetencje w content marketingu.

I znacznie więcej!

 

8 wykładowców

25 lekcji

6 testów

176 minut nauki

1 uznany w branży certyfikat

Poznaj wykładowców

Abby Hehemann

Abby Hehemann

Product Marketing Manager, GetResponse

Abby zajmuje się przede wszystkim promocją narzędzi GetResponse wśród potencjalnych klientów. Szuka wciąż nowych pomysłów na to, jak GetResponse może wspierać marketerów w dążeniu do celu.

Andrew Davis

Andrew Davis

Założyciel Monumental Shift

Andrew Davis jest prelegentem i autorem bestsellerowych książek. Uczy liderów biznesu, jak rozwijać firmy.
Jamie Turner

Jamie Turner

CEO, 60SecondMarketer.com

Jamie Turner jest uznanym na świecie autorem książek i prelegentem, znanym również z programów telewizyjnych. Jamie wspierał takie marki jak The Coca-Cola Company, AT&T, CNN i wiele innych w rozwiązywaniu złożonych problemów biznesowych.

Karolina Kurcwald

Karolina Kurcwald

Chief Wordsmith, GetResponse

Karolina zawodowo zajmuje się słowem – jest copywriterem z wieloletnim doświadczeniem w online marketingu. Swoją wiedzę na temat języka wykorzystuje na co dzień, dbając o spójny i wyraźny głos marki GetResponse.

Krista Liebmann

Krista Liebmann

Szefowa działu Social Media, GetResponse

Krista kieruje działem Social Media w GetResponse. Blogerka i pisarka uzależniona od Instagrama. Kocha wszystko, co jest związane z mediami społecznościowymi i digital marketingiem.

Marcin Struzik

Marcin Struzik

Video Manager, GetResponse

Marcin pasjonuje się filmem w każdej postaci, dlatego w GetResponse zajmuje się produkcją filmowych materiałów promocyjnych.

Michael Brenner

Michael Brenner

CEO, Marketing Insider Group

Michael Brenner jest szefem Marketing Insider Group, współautorem bestsellera “The Content Formula” i jednym z czołowych obecnie ekspertów w dziedzinie marketingu.

Michał Leszczyński

Michał Leszczyński

Content Marketing Manager, GetResponse

Michał Leszczyński pracuje w GetResponse jako Content Marketing Manager. Jego głównym zadaniem jest tworzenie wartościowych treści edukacyjnych dla marketerów – zarówno początkujących, jak i tych, którzy po świecie online poruszają się już z zamkniętymi oczami.

Co znajdziesz w środku?

Podczas kursu dowiesz się, jak wykorzystać bloga, webinary, video marketing i narzędzia social media do tworzenia skutecznej strategii content marketingowej.

  Egzamin końcowy
Dostępny za dni
dni po zapisie
FAQ