Marketing Automation

ZDOBĄDŹ CERTYFIKAT EKSPERTA Z DZIEDZINY MARKETING AUTOMATION

Dlaczego warto
zapisać się na kurs?

Klienci oczekują dziś od marek znacznie więcej. Chcą, żeby treści były dopasowane do ich potrzeb i docierały do nich wtedy, kiedy im najbardziej pasuje. Odpowiedź? Marketing automation.
Podczas tego obszernego kursu dowiesz się:

  • dlaczego warto automatyzować kampanie i jak to robić,
  • jak ustawiać cykle marketing automation,
  • kiedy korzystać z automatyzacji, żeby uzyskać najwyższy zwrot z inwestycji,

i znacznie więcej!

 

7 wykładowców

22 lekcje

6 testów

188 minut nauki

1 uznany w branży certyfikat

Poznaj wykładowców

Abby Hehemann

Abby Hehemann

Abby zajmuje się przede wszystkim promocją narzędzi GetResponse wśród potencjalnych klientów. Szuka wciąż nowych pomysłów na to, jak GetResponse może wspierać marketerów w dążeniu do celu.

Andrew Davis

Andrew Davis

Andrew Davis jest prelegentem i autorem bestsellerowych książek. Uczy liderów biznesu, jak rozwijać firmy.
Irek Klimczak

Irek Klimczak

Irek Klimczak przez lata pracował w GetResponse jako ekspert w dziedzinie content marketingu. Zajmuje się tworzeniem wartościowych i angażujących treści dla klientów. Zawsze chętnie doradza w kwestii skutecznych strategii email marketingowych.

Jamie Turner

Jamie Turner

Jamie Turner jest uznanym na świecie autorem książek i prelegentem, znanym również z programów telewizyjnych. Jamie wspierał takie marki jak The Coca-Cola Company, AT&T, CNN i wiele innych w rozwiązywaniu złożonych problemów biznesowych.

Justyna Bakker-Rakowska

Justyna Bakker-Rakowska

Justyna Bakker-Rakowska pracuje w GetResponse jako International Marketing Coordinator. Odpowiada za dostarczanie klientom najlepszych praktycznych rozwiązań, wskazówek i pomysłów w dziedzinie email marketingu i marketing automation.

Mateusz Ruzik

Mateusz Ruzik

Mateusz Ruzik to Product Manager w GetResponse. Specjalizuje się w optymalizacji działań email i online marketingowych. Wraz z zespołem ekspertów do spraw edukacji pomaga klientom zrozumieć, jak działa GetResponse i opanować te zasady do perfekcji.

Michał Leszczyński

Michał Leszczyński

Michał Leszczyński pracuje w GetResponse jako szef działu Content Marketing & Partnerships. Jego głównym zadaniem jest tworzenie wartościowych treści edukacyjnych dla marketerów – zarówno początkujących, jak i tych, którzy po świecie online poruszają się już z zamkniętymi oczami.

Co znajdziesz w środku?

Podczas kursu dowiesz się, jak tworzyć skuteczne strategie marketing automation. Nasi eksperci omówią przykłady i zaprezentują dobre praktyki dotyczące segmentacji, tagowania, scoringu i integracji ecommerce. Poruszą też wiele innych istotnych kwestii.

  Egzamin końcowy
Dostępny za dni
dni po zapisie
FAQ